Realitatea si calitatea unei optimizari corecte

Internetul este la ora actuală cea mai facilă și rapidă modalitate de informare , zilnic și de mai multe ori pe zi  , tot mai mulți oameni caută pe lîngă alte informații necesare , descrierile generale sau specifice  despre serviciile sau produsele de care au nevoie , prin intermediul motoarelor de căutare online . Circa 93% dintre cei care caută vor alege rezultatele afișate pe prima pagina google deoarece nu vor avea nici foarte mult timp la dispoziție și de foarte multe ori nici răbdarea necesară să caute sute sau mii de rezultate , poate neconcludente pentru nevoile lor sau fără utilitate practică .

Dacă aveți o afacere care depinde de mediul online , adică se bazează chiar și în parte pe comenzile generate prin intermediul internetului atunci obligatoriu aveți nevoie de o bună reputație online .Pentru ca afacerea dumneavoastră sa se afle acolo, adică în primele rezultate ale căutărilor , este foarte important să aveți o strategie de conținut atent concepută și realizată prin tehnici de optimizare organică profesională care include obligatoriu etapele de optimizare SEO : evaluare, strategie, implementare si analiză pentru a putea aduce cele mai bune rezultate posibile într-un interval de timp cât mai scurt .

Mituri și lucruri certe despre optimizarea SEO

Dacă aveți nevoie sau doriți să aduceți o îmbunătățire asupra calității publicului ( calitatea se referă la interesul acestora față de domeniul de activitate al dumneavoastră ) care vizitează site-ul dumneavoastră în vederea targetării corecte a clienților și a reducerii cheltuielilor pentru publicitate și promovare aveți nevoie obligatoriu de optimizare seo . Ce faceți în acest caz ? Vă informați și căutați o agenție specializată în optimizarea pentru motoarele de căutare care să vă aducă cele mai bune rezultate la cele mai mici prețuri . Asta vrea orice întreprinzător : cheltuieli mici și profit mare … și nu este nimeni de condamnat deoarece acesta este scopul oricărei afaceri . Orice întreprinzător î-și asumă foarte multe riscuri când demarează o afacere și este normal să obțină eficiență totală prin optimizarea cheltuielilor necesare raportate la cifra de afaceri și la profit .

Pentru acest deziderat lucrează toți cei care pornesc o afacere : să aibă venituri și profituri cât mai mari . Este logic și realist , deoarece orice afacere presupune cheltuieli materiale destul de mari , presupune multă muncă , presupune multe sacrificii și presupune și riscuri foarte mari , deoarece nimeni nu poate garanta că o afacere o să fie profitabilă sau o să falimenteze . Toate acestea țin de buna organizare a antreprenorului , de buna gestionare a capitalului uman , de buna gestionare a resurselor materiale dar mai țin și de noroc și împrejurări ( de exemplu foarte multe afaceri deși probabil au fost corect manageriate și aveau toate șansele să obțină profituri mari sunt împiedicate să î-și desfășoare activitatea sau o desfășoară la un sfert din potențial din cauza interdicțiilor și limitărilor aduse de pandemia covid 19 ) și foarte mulți dintre antreprenori poate au falimentat sau au datorii uriașe fără să aibă vreo vină directă .

Ei bine am rămas la căutarea unei agenții serioase care să se ocupe de optimizarea site-ului web și care să aducă cele mai bune rezultate la cele mai mici prețuri . Aici antreprenorul o să se întâlnească și o să se lovească de foarte mulți așa ziși specialiști care mai mult o să îi lase acestuia un gust amar și lehamite după una sau mai multe experiențe eșuate cu aceștia . Haideți să vă explicăm de ce spunem despre așa ziși specialiști . Seo București .

Sunt foarte mulți freelanceri sau experți independenți dar chiar și agenții de marketing care doresc să fie importante și care efectiv nu au habar la propriu ce înseamnă seo și ce anume trebuie făcut pentru a optimiza un site . Ca și în celelate domenii de activitate : instalatorul tot timpul critică pe cel care a lucrat înaintea lui la instalație , mecanicul critică pe alt mecanic care a reparat mașina , electricianul critică alt electrician care a făcut instalația electrică , un lucru este cert : oricine vine să lucreze după altcineva critică pe cel ce a lucrat înainte , dar și el o să lucreze la fel și cel care va urma după el o să îl critice pe cel dinainte și tot așa mai departe .

Dacă aveți ghinionul să întâlniți astfel de specimene o să vă amețească cu tot felul de legende și mituri fără nici o logică sau acoperire în realitate . Câteva dintre aceste mituri sunt următoarele  :

  1. Cei care scriu articole o să vă spună că seo nu mai aduce rezultate și că singura soluție pentru creșterea afacerii dumneavoastră sunt articolele originale publicate în diverse bloguri sau pagini . O să promită că vă fac ei articole pe care o să le citească sute de mii de oameni și că o să fiți asaltat de clienți , etc , etc . Minciuni sau speculații strict ca să vă atragă ca și clienți ai lor . În realitate articolele de fapt nu prea aduc nici un beneficiu decât în cazul în care conțin linkuri de tip do-follow către site-ul dumneavoastră și sunt postate în bloguri sau pagini cu autoritate mare ( vă aduc un transfer de autoritate din autoritatea paginii de unde vine linkul către pagina dumneavoastră ). În rest hai să fim sinceri , nu prea mai citește nimeni articole decât în cazul în care se referă strict la ceva de real interes și nu există altă sursă de informare dar nici atunci nu o să citească tot articolul  .
  2. Cei care setează campanii de tip pay-per-click spun că singura soluție să faceți vânzări este să vă seteze ei campanii de publicitate de tip pay per click foarte bine targetate ( cu măiestria , priceperea și strategiile lor super eficiente care o să vă umple de clienți ) . În cazul acestora vă expunem următoarele certitudini : În primul rând , ei spun că fac SEO dar noi vă spunem că ceea ce fac ei nu este seo sub nici o formă . Efectiv aceștia vă setează una sau mai multe campanii de publicitate cu plata pe click . Ceea ce fac ei nu are nimic în comun cu optimizarea seo . Referitor la experiența lor , poate că sunt unii dintre ei cu experiență , dar în general experiența în setarea unei campanii de publicitate nu are nimic în comun cu experiența în vânzări pe diferite nișe de activitate specializate și ca atare șansele să aveți rezultate bune în ceea ce privește vânzările sunt relativ mici . În altă ordine de idei , campaniile de publicitate de tip pay per click aduc rezultate foarte slabe deoarece concurența este foarte mare în aproape toate domeniile , costul unui click poate să ajungă la valori foarte ridicate și rata de conversie este foarte mică , așa că în 95 % dintre cazuri campaniile de publicitate de acest fel reprezintă doar o cheltuială fără recuperarea investiției și fără nici o creștere a randamentului pe termen mediu și lung .
  3. Cei care fac social media vor afirma că doar serviciile lor sunt valoroase și că social media este canalul principal prin care se ajunge în fața publicului larg . Parțial adevărat , dar în cea mai mare parte afirmația este falsă și lipsită de suport real . Este adevărat că social media este un canal excelent de comunicare și menținere a contactului cu potențialul public , însă rețelele sociale sunt în general utilizate frecvent doar de către adolescenți și ca atare nu este un mediu de propagare al afacerilor în general . Social media este un canal important și pentru optimizarea seo deoarece generează semnale sociale , semnale care sunt unul dintre factorii incluși de algoritmii folosiți de Google în clasarea poziției unui site web în clasamentul motorului de căutare după anumite cuvinte cheie optimizate corect dar cam atât .
  4. Influencerii vor susține că ei au cel mai mare aport în promovarea și publicitatea unei afaceri bazându-se strict pe numărul de urmăritori sau de fani . Parțial adevărat dar în cea mai mare parte și această afirmație este falsă . Chiar dacă în unele cazuri , unii dintre influenceri sunt urmăriți de sute de mii sau chiar de milioane de oameni , nu se poate stabili concret care este nivelul de educație , care sunt pasiunile , care sunt nevoile și dorințele acestor urmăritori , fiind vorba doar de niște statistici fără valoare concretă și cuantificabilă . În plus față de asta sunt influenceri care activează doar în unele segmente de activitate și aceștia nu pot atrage public sau urmăritori interesați de alte domenii de activitate . De exemplu un influencer care are priză la adolescenți nu este un bun promoter pentru materiale de constructii , mobilă , amenajări interioare sau alte activități care nu intră în sfera preocupării tinerilor .

Care este realitatea ?

Adevărul este că toate aceste afirmații cu titlul de adevăruri absolute sunt în mare parte minciuni , lipsă de informații , lipsă de experiență sau mai elegant spus necunoaștere . Unii poate că o fac dezinteresat din ignoranță sau lipsă de înțelegere , alții o fac din prostie sau autosuficiență și nu în ultimul rând unii o fac din interes , deoarece au nevoie de mai mulți clienți și dumneavoastră fiind la început puteți să fiți clientul lor perfect .
Adevărul este însă mult mai complex și mai complicat : Serviciile de optimizare sunt cele mai complexe și complete servicii de marketing digital și includ toate aceste tehnici de marketing descrise mai sus : scrierea și postarea de articole , crearea de backlinkuri , postarea și distribuirea conținutului în rețelele sociale , servicii de tip pay-per-click ( dacă este nevoie ) , crearea și postarea de conținut media audio-video dar în plus se mai utilizează alte zeci de servicii diferite cum ar fi servicii de email marketing , sms marketing , whatsapp marketing , telegram marketing , salvarea paginilor web în diverse browsere , salvarea ca favorite a postărilor sau paginilor în rețelele sociale care se numesc social bookmarks , căutări și clickuri în motoarele de căutare , înscrierea în directoare web , postarea de comentarii cu linkuri încorporate în diverse secțiuni de comentarii pe bloguri sau forumuri , postarea de anunțuri publicitare în platforme de anunțuri online , postarea de articole publicitare în forumuri și alte rețele online și multe alte metode de distribuire a paginilor care trebuie optimizate . Seo Timișoara .

Suntem o agenție de marketing digital cu experiență de peste 15 ani și suntem specializați în tehnicile de optimizare așa că oferim servicii SEO de optimizare onsite si offsite astfel incat website-ul tău sa aibă cea mai bună vizibilitate și să fie afișat pe prima pagină a motoarelor de căutare online .

Care este cea mai simplă soluție pentru a verifica un specialist sau o agenție care oferă servicii de optimizare seo ? Deși o să credeți că este cel mai bun mod de verificare , portofoliul NU este cea mai sigură modalitate de verificare a capabilităților sale , deoarece la site-urile din portofoliu se poate să fie o succesiune de factori care au contribuit la o bună sau proastă optimizare . Cea mai sigură modalitate de verificare este să verificați site-ul propriu al expertului / agenției . Dacă acesta a reușit să obțină rezultate bune pentru el , atunci va putea să obțină și pentru clienții săi . Dacă site-ul său nu este optimizat , atunci cum poate optimiza site-ul dumneavoastră ?

Căutați o agenție de comunicare ? 

Ce este Seo on page și ce anume presupune această activitate  ?

SEO on-page , de asemenea , cunoscut sub numele SEO on-site , este un set de activitati desfășurate în interiorul site-ului care trebuie optimizat și care le putem face in termeni de conținut (textual si vizual) pentru a imbunatăți strategia SEO si capacitatea de a atrage rezultate organice , în concret mai mulți vizitatori pentru site-ul web al afacerii .

Fiecare pagină web este unică si are nevoie de anumite strategii de optimizare. Conceptul se referă atat la pagini web individuale care compun site-ul dar si la intregul site web în ansamblu .

Acesta difera de SEO off-page , deoarece al 2-lea constă in acțiuni întreprinse in afara siteului web , pentru a imbunătăți pozitia site-ului după anumite cuvinte sau fraze în clasamentul motoarelor de cautare. Seo cluj napoca .

Este foarte important pentru oricine creează continut în spațiul online , sa cunoască bine această diferență .

De ce este important SEO on page ?

În primul rând este important deoarece ajută motoarele de cautare sa identifice și să recunoască conținutul unui site.

Google care la această oră este principalul motor de căutare online ( și datorită faptului că dispozitivele mobile îl au predefinit ca motor de căutare ) , analizează in mod constant ( prin algoritmi foarte precisi și foarte eficienți ) cât de relevant este conținutul pe baza cuvintelor cheie care sunt folosite intr-o căutare.

Dacă conținutul tău este de calitate și a fost optimizat on-page, sansele ca acesta sa se găseasca pe primele poziții ale SERP-ului (pagina cu rezultate) vor crește considerabil , însă nu este garantat că așa vor sta lucrurile . Toate aceste detalii contează pentru a obține rezultate însă există sute de factori diferiți care contribuie la realizarea acestui deziderat .

Conținutul în SEO on page

Optimizarea corectă a părții de conținut denumită pe larg SEO on page este la rândul sau alcătuită din următoarele sub elemente care trebuie corect realizate :

  1. elemente de conținut
  2. căutare de cuvinte cheie
  3. intenția de căutare
  4. conținut text
  5. conținut media .

În continuare o să analizăm pe scurt fiecare element pentru a putea să vă faceți o idee generală despre importanta lor.

1. Elemente de conținut

Sa ne concentram acum asupra calității conținutului unei singure pagini. Exista cel putin doua caracteristici de retinut:

  • modul in care conținutul afecteaza experiența utilizatorului ( dacă le-a plăcut conținutul / au fost informați / educați / distrați )
  • modul in care experiența utilizatorului este comunicată catre Google ( timpul mediu petrecut de către utilizator pe pagină / clickuri date în pagină , bounce rate sau rata de respingere  , backlinkuri ).

Punctul principal pentru analiză este si va rămâne întotdeauna experiența utilizatorului paginii . Seo oradea .

2. Căutarea de cuvinte cheie

Căutarea cuvintelor cheie sau keyword este procesul de analiza a cuvintelor / expresiilor pe care oamenii le caută cel mai frecvent in motorul sau motoarele de cautare. Acestea trebuie sa fie relevante pentru subiectul acoperit in conținut (articol, pagina , produs , serviciu , etc.). Aceasta este o etapă esențială pentru a putea stabili o strategie de optimizare și pentru a afla detaliile importante cum ar fi :

  • ce cuvinte cheie caută cel mai mult oamenii
  • cat de des caută anumite cuvinte cheie sau fraze 
  • cum caută cuvintele cheie sau frazele tragetate .

Cuvintele cheie potrivite alese în vederea optimizării seo a site-ului o să vă permită să vă pozitionati bine pe SERP-uri ( Search engine results page – pagina cu rezultatele căutărilor ) , plasându-vă printre pozițiile de top in ceea ce privește traficul organic ( vizitele în site gratuite , rezultate în urma căutărilor prin intermediul motoarelor de căutare ). Seo masaj și remodelare corporală .

3. Intenția de căutare – search intent

Intenția de căutare sau intenția utilizatorului este obiectivul principal pe care il are un individ atunci cand tastează interogari in motorul de cautare cum ar fi de exemplu un anume cuvânt sau frază : sablare , utilaje , centru medical , smartphone android , reparații parbrize sau orice alt cuvânt . Deci, pentru a rezuma această frază :

  • intenția de căutare -> ceea ce caută utilizatorul
  • cautare query -> ceea ce tastează de fapt utilizatorul pe Google

Aceasta distinctie simpla este importantă, deoarece interogările pe care oamenii le introduc in Google nu se aliniază intotdeauna la ceea ce vor să caute sau caută cu adevărat. Cele mai frecvente tipuri de intentii de căutare sunt 3:

  • informative , atunci cand caută informatii despre ceva anume
  • comerciale , atunci cand vrea să cumpere ceva anume
  • de navigare , cand căutati indicații pentru a ajunge undeva anume

Intenția de căutare este importantă pentru SEO, deoarece este inclusă printre factorii de clasare. Este obiectivul principal si idealist pentru toate motoarele de căutare, in special pentru Google.

Algoritmul Google este modificat ( updatat ) frecvent și a devenit acum foarte sofisticat si inteligent: este capabil să interpreteze intenția exactă a utilizatorului in diferite interogari. Seo sibiu .

4. Conținutul textului sau cuprinsul

Cunoscand cuvintele cheie potrivite si intentia de căutare, puteți incepe configurarea continutului pentru site-ul dvs. Scrierea continutului relevant sau eficient pentru Internet nu este complicată dar trebuie sa țineți cont de niste reguli de bază pentru a obține rezultatele dorite .

Prin urmare, vorbim despre continut unde lizibilitatea este maximizată, adica scrisă la un nivel pe care toata lumea îl poate ințelege. Seo magazine online .

Iata cateva sfaturi foarte simple, dar foarte utile de urmat dacă doriți să atingeți cât mai eficient regulile de optimizare corectă :

  • incorporează cuvinte cheie in mod naturală, fara a forța inserția acestora în text
  • utilizati cuvântul cheie in primele 100 de cuvinte ale textului scris
  • păstrati lungimea frazelor sub 20 de cuvinte in medie
  • păstrati lungimea paragrafelor de aproximativ 4-5 randuri
  • folositi subtitrări pentru a intercala textul si a-l usura vizual
  • introduceti cuvântul cheie in cel putin un subtitlu (fie ca este H2 sau H3)
  • utilizati puncte / liste pentru a defalca anumite puncte de informatii .

5. Conținutul multimedia

Un continut textual pentru web (de exemplu un articol de pe un blog ) nu poate fi considerat complet fără prezența elementelor multimedia in interiorul acestuia. Continutul multimedia reprezintă „elemente vizuale“ ale paginilor web: imagini, GIF-uri, clipuri video , etc. si au ca scop imbogatirea continutului site-ului sau blogului per total.

Un blog cu imagini obtin 94% mai mult trafic decat blogurile fară imagini . In plus, imaginile sunt procesate de 60.000 de ori mai repede decat textul. Vechea zicala „o imagine valoreaza cât o mie de cuvinte” este mai adevarata ca niciodată in acest caz. Seo iași .

Așadar, presărati conținutul textual cu diverse elemente multimedia , pentru a imbunătăti lizibilitatea și a rupe în continuare monotonia blocurilor de text. Unele elemente pe care le puteți utiliza pentru a imbunatăți optimizarea SEO on page includ următoarele :

  • imagini
  • video
  • GIF
  • infografic
  • continut interactiv

Elemente HTML

Principalele elemente HTML care pot fi introduse într-un conținut pentru a imbunătăți optimizarea SEO on page  sunt:

  • titlul paginii
  • meta descriere
  • text alternativ al imaginii
  • titlul imaginii
  • numele fisierului imagine
  • geotagging
  • date structurate
  • densitatea cuvintelor cheie

Markup HTML se referă la elementele care alcătuiesc codul sursă web. HTML este un limbaj de codare care este utilizat pentru a crea site-uri si pagini web. De obicei, arata astfel (un exemplu foarte banal ):

exemplu cod html

Inainte ca platformele CMS (Content Management System) , cum ar fi WordPress , sa faciliteze designul web, toate codurile HTML au fost lasate in sarcina programatorilor.

Pe lângă proiectarea de site-uri si pagini, HTML are sarcina de a comunica motoarelor de căutare conținutul nostru. Acest lucru este important, deoarece motoarele de cautare precum Google folosesc aceste informatii pentru a clasifica paginile web in contextul numeroaselor cautari pe care oamenii le fac in fiecare zi.

Dacă doriți să construiți o casă sau o clădire vedeți Bursa de construcții România .

Puteti vizualiza codul HTML al oricarei pagini. Doar dati click cu butonul din dreapta al mouse-ului pe orice pagina web si apoi click pe „Vizualizati sursa paginii” (in browserul Chrome) sau „Analizati elementul” (in browserul Firefox). HTML are 2 caracteristici de luat in considerare atunci cand vine vorba de SEO on page :

  • pozitionarea cuvintelor cheie (titluri de pagina, subtitluri, imagini alt text / nume de fisier)
  • reprezentarea in SERP (metadescriere, geotagging, mark up schema / functionalitate SERP).

1. Titlul paginii (eticheta titlului)

Titlul paginii este cel mai important loc pentru introducerea unui cuvant cheie, intrucât le spune oamenilor si motoarelor de cautare despre ce este acea pagină.

Poate fi vizualizat si pe browserele web. In codul sursa HTML, titlul paginii va arata astfel, acesta fiind un alt motiv pentru care acest titlu este numit title tag . Seo baia mare .

2. Meta descrierea

Meta descrierea este partea de text prezent sub titlul unei pagini web in SERP.

Nu afecteaza direct SEO si nu este un factor de clasare pentru Google. Aceasta inseamnă că introducerea unui cuvânt cheie in acesta nu va avea implicații directe pentru motoarele de căutare. Cu toate acestea, prezenta unui cuvant cheie poate fi recomandată pentru a oferi utilizatorului care navighează mai multe informatii despre pagina pe care va decide sa dea click și să o viziteze .

Meta descrierea actioneaza in general prin atragerea si convingerea sa acceseze pagini. O meta descriere mai buna va avea Click-Through Rate mai mare , trimițând mai mult trafic valoros către site.

Mai mult trafic va va aduce mai multe backlink-uri, mai multa autoritate de domeniu si multe alte beneficii. Pe scurt, poate avea un impact indirect asupra SEO on page si, prin urmare, este important sa îl luați in considerare.

3. Optimizarea imaginii

Imaginile au propria lor metoda de optimizare HTML pentru SEO on page . Noi, vizitatorii, vedem imagini normale atunci cand navigam pe un site, dar motoarele de cautare vad codul HTML. Imaginea poate arata intotdeauna la fel, dar in functie de HTML poate fi interpretata foarte diferit de motoarele de cautare.

Exista 3 elemente de luat in considerare pentru SEO on page legate de imaginile pe care le incarcam:

  1. textul alternativ continut in imagine
  2. titlul imaginii
  3. numele fișierului imaginii

4. Imagini cu text alternativ

Imaginea completa cu text alternativ din interior (cunoscuta si sub numele de atribut alt sau descriere alt ) este utilizata pentru a spune motoarelor de cautare ce reprezinta.

Textul alternativ este util pentru cei care nu pot vizualiza imagini sau au o conexiune la internet slaba. Practic este un cuvant cheie long tail (coada lunga) folosit pentru imagini. Un exemplu concret de long tail keyword poate sa fie : agenție imobiliară piatra neamț  sau seo pentru servicii de design sau publicitate online pentru afaceri , reparații iphone craiova , jaluzele verticale alexiana …și așa mai departe în funcție de conținutul imaginii raportat la subiectul abordat în pagină sau articol .

Este important pentru SEO on page, deoarece oamenii pot gasi un site prin intermediul unei imagini sau prin intermediul unui alt fel de material media cum ar fi un banner , animație sau videoclip .

De fapt, atunci cand oamenii efectueaza o cautare a imaginilor, dau click pe site-ul web de pe care provine imaginea gasita. Daca aveti un text alternativ bun veti putea fi gasiti usor. Rezultatul final este ca vor exista mai multe cai care duc la acel site specific. Seo ieftin .

5. Titlul imaginii

Atributul title al imaginii este utilizat pentru a furniza informatii suplimentare despre imagine . Nu are impact SEO, deci nu este la fel de important ca textul alternativ sau numele fisierului. Acesta este pur si simplu un pop-up mic care poate aparea atunci cand plasati cursorul deasupra unei imagini.

Dacă aveți nevoie de o ușă de calitate pentru garajul dvs vedeți Uși garaj Alexiana .

6. Numele fisierului imagine

Numele fisierului imagine este numele unic dat fisierului. Este folosit de motoarele de cautare pentru a ajuta la clasarea si indexarea imaginilor. La fel ca textul alternativ, este important deoarece căutarea imaginilor este o cale către un anumit site web și poate să aducă destul de mulți vizitatori în site .

7.  Geotagging (pentru căutari zonale sau locale)

Geoetichetarea este modul de a oferi o locatie geografică intr-o anumita pagina web si / sau a conținutului acesteia. Acest continut poate include, de exemplu , imagini si videoclipuri sau alt fel de fișiere .

Cand geoetichetati paginile web si conținutul, furnizati motoarelor de căutare tot mai multe informații. Cu cât le oferiti mai multe informații, cu atat mai bine. Aceasta este o strategie SEO eficienta pentru interogari de cautare locale.

Exemple de geotagging este și Seo Deva sau din altă zonă  Seo Galați  care indică localizarea afacerii într-o anumită zonă geografică sau într-o anumită localitate / județ/regiune din România sau centro assistenza bosch Milano , seo service Manchester , car service Paris sau assistenza lavastoviglie bosch Milano din alte țări ale lumii .

8. Date structurate ale paginii

Datele structurate sunt etichete HTML pe care le puteti adăuga pentru a facilita scanarea, indexarea si clasarea . Desi datele structurate nu sunt considerate un factor de ranking, beneficiul pe care acestea le au un SERP, cresc considerabil click-throug-rate adică rata de clickuri pe rezultatele afișate de către Google .

La fel ca o meta descriere buna, caracteristicile SERP pot influenta indirect si SEO on page . Exista mai multe functii SERP (Google creează unele noi aproape in fiecare zi), dar principalele date sunt:

  • rich snippets
  • rezultate universale
  • rezultate sponsorizate
  • knowledge Graph

Dacă activați în domeniul jocurilor vedeți și servicii complexe specializate de seo cazino și pariuri online .

9. Densitatea cuvintelor cheie în pagină 

Densitatea cuvintelor cheie este frecventa cu care cuvintele cheie sunt utilizate pe o singura pagina web. Nu este vorba doar de cate ori este utilizat un cuvant cheie, ci si de cat de des apare in cadrul unui text. A rezuma:

densitatea cuvântului cheie = numărul de utilizari ale cuvântului cheie ÷ numărul total de cuvinte din acel text .

Pana acum cativa ani, densitatea cuvintelor cheie era esenta SEO on page . Din acest motiv, continutul de calitate scazuta, dar dens cu cuvinte cheie, a fost considerat perfect in ceea ce priveste optimizarea si acoperirea organica.

Astazi lucrurile s-au schimbat: Google si-a modificat algoritmul in 2013, pentru a-i pedepsi sau penaliza pe cei care umple conținutul paginii cu cuvinte cheie sau conținut duplicat  în ideea de a „forța” indexarea SEO.

Google care poate fi numit fără nici o exagerare  regele motoarelor de căutare cere astăzi continut de înaltă calitate si nu trucuri ieftine pentru a păcăli sistemul lor de indexare . Astăzi, densitatea cuvintelor cheie nu mai este atat de importantă, dar trebuie totuși luată in considerare pentru a face o optimizare bună.

Dacă activați în domeniul serviciilor funerare și aveți nevoie de optimizare seo , vedeți și Seo servicii funerare .

Arhitectura internă a site-ului și a paginilor 

Principalele elemente de luat in considerare pentru arhitectura si buna funcționalitate a unui site web sunt următoarele :

  • viteza de încărcare în browser a site-ului
  • design receptiv pentru toate dispozitivele
  • structura URL a paginilor
  • linkuri interne ale domeniului
  • linkuri externe către alte domenii
  • conținut duplicat – ar fi ideal să nu existe deoarece efectiv zăpăcește spiderii motoarelor de căutare

Arhitectura site-ului nu se referă doar la optimizarea unei anumite pagini cum ar fi pagina principală , ci mai degrabă la optimizarea site-ului in general sau în tot ansamblul său ( în general un site conține mai multe pagini și chiar și articolele din blog pot fi asimilate unor pagini – deoarece sunt foarte puține site-uri cu o singură pagină ) .

O mai bună structurare permite motoarelor de căutare sa indexeze continutul mai ușor și mai eficient. Aceste activități sunt de obicei desfăsurate de o echipă tehnică SEO . Cu toate acestea, merită mentionat pe scurt aceste caracteristici, altfel acest mini-ghid ar fi incomplet. Sa le vedem impreună . Seo crypto și blockchain .

Viteza de incărcare a paginii în browserele web

Mai mult ca niciodată , acum după ultimele update-uri ale google din anul 2021 , viteza de incărcare a unei pagini este foarte importantă în privința definirii experienței utilizatorului . Google analizeaza printre multitudinea de factori care alcătuiesc algoritmul și experiența utilizatorului pentru a vă clasifica mai bine site-ul si conținutul acestuia .

Ce scor obține un site atunci cand vizitatorii pleacă către alt site , inainte ca pagina să se încarce ?

Retineți că există multe consecințe negative pentru un site lent sau chiar foarte lent . Cea mai evidenta consecință este rata de respingere . De fapt, mai multe teste au arătat o corelare directă în acest sens , respectiv faptul că rata de respingere crește odată cu durata timpului de incărcare a paginii.

Google si-a facut propriile teste, iar rezultatele spun că creșterea timpului de incărcare a paginii a crescut dramatic rata de respingere. Viteza paginii este un factor de clasificare Google pentru căutările de pe dispozitive mobile, care reprezintă majoritatea căutarilor din zilele noastre așa că trebuie luat obligatoriu în considerare și optimizat .

Este intotdeauna recomandat sa maximizati viteza site-ului pentru a obtine cea mai buna experienta de utilizare posibila. În funcție de platforma pe care este creat site-ul și de alți factori se poate îmbunătăți viteza de încărcare . Primul factor și cel mai important cred că este serviciul de hosting unde este găzduit site-ul . Dacă acesta nu este de calitate va trebui să migrați la alt provider sau să încercați unele variante cu rețele CDN – content delivery network – care pot să aducă un plus de viteză site-ului dumneavoastră . Puteti verifica viteza site-ului dvs. web folosind instrumentul gratuit furnizat de Google: PageSpeedInsights sau mai sunt și alte soluții oferite de către GT Metrics și alții .

Al doilea aspect de care ține viteza de încărcare a paginii este calitatea scriptului sau temei folosite . Dacă scriptul nu are un cod curat sau tema are nevoie de zeci de pluginuri pentru rulare atunci singura soluție este să schimbați scriptul sau tema cu altceva mai bun . Există și soluții de caching realizate cu ajutorul unor plugin-uri pentru memoria cache însă în multe cazuri nici măcar acestea nu pot să facă minuni și să crească viteza de încărcare .

Un alt aspect este legat conținutul paginii dacă include multe blocuri și de dimensiunea imaginilor încărcate în site care de multe ori au dimensiuni foarte mari și este recomandat să se utilizeze diverse module de comprimare a dimensiunilor fără a afecta calitatea acestora .

Puteți găsi cele mai frumoase și senzuale dame de companie sau escorte din România

Design responsive sau design adaptat pentru toate dispozitivele 

Un design receptiv constă în capacitatea unui site de a se raporta la dimensiunea ecranului dispozitivului utilizat care poate fi desktop,laptop, tableta sau smartphone de fiecare dată când este accesat . Într-o lume in care mobilul reprezinta 58% din traficul site-urilor, designul receptiv este esențial pentru a maximiza experiența utilizatorului.

Principalul avantaj al unui design receptiv a fost intotdeauna tocmai acela de a optimiza experienta utilizatorului, care, prin urmare, va fi incurajat sa viziteze din nou acel site.

Transport internațional de persoane și colete Curse Express .

Actualizarea Google din 2015 „Mobilegeddon“ a dat prioritate la paginilor web cu un design optim pentru dispozitive mobile. De atunci, accentul pe mobil a devenit din ce in ce mai puternic. Aceasta inseamna că site-urile cu funcții precum designul receptiv sunt recompensate.

Proiectarea receptiva este acum o realitate concretă, o necesitate care merge mână in mână cu viitorul. Imbunătățirea acestuia este esentială pentru SEO on page .

Structura adresei URL a paginii 

Adresa URL este acronimul pentru Uniform Resource Locator  sau cu alte cuvinte, adresa siteului web. Acesta este situat in coltul din stanga sus al browserelor. Fiecare adresa URL consta din 4 parti principale, separate printr-un slash (/).

  1. protocol : HTTP sau HTTPS
  2. nume de domeniu : singurul nume de domeniu achizitionat
  3. subfoldere : categorie / grup de pagini
  4. nume specific paginii : pagina individuala specifica.

Modul in care va structurati adresele URL este important, deoarece poate avea un impact ridicat asupra SEO. Adresele URL sunt de fapt factori de clasare mici pentru motoarele de cautare. Brian Dean din Backlinko a raportat ca adresele URL ce contn cuvantul cheie obtin cu 45% mai multe clickuri.

O structura URL buna poate imbunatati experienta utilizatorului, afectand indirect SEO. Microsoft a descoperit ca adresele URL „descriptive” au o rata de click cu 25% mai mare. Pe scurt, adresa URL este ceva ce nu ar trebui niciodată subestimat !

Abonați-vă la cea mai completă și cea mai eficientă platformă de publicitate pay per click din România

Legături interne ale domeniului 

Un link intern este modul de conectare a doua surse (pagini, articole etc) ce apartin aceluiasi site. O structura bună de link-uri interne faciliteaza munca crawlerilor pentru a ințelege importanța conținuturilor de pe site și este un alt factor care poate ajuta site-ul dumneavoastră să se claseze cât mai bine .

Acest lucru reflectă mult mai bine echitatea linkurilor pe un site si este demonstrat ca legăturile interne ( baclinkuri interne ) cresc traficul organic rezultat ca urmare a căutărilor cu cel puțin 40% .

Dacă aveți nevoie de finanțare pentru proiectul dumneavoastră apelați la experți în campanii de crowdfunding .

Legături externe (sau legături de iesire) ale domeniului web 

Linkurile externe sunt hyperlinkuri cu destinație catre un alt site / domeniu sau blog . Exista 2 tipuri de legaturi externe:

  1. cele pe care le primiti (legaturi de intrare / returnare)sau inbound links .
  2. cele create de dvs. (legaturi de iesire) sau outbound links .

Backlink-urile sunt considerate a fi unul dintre primii 3 factori de clasare ai algoritmilor Google. Dacă vă gânditi la asta, nu este ceva de care sa va mirati: oricine are o intelegere de baza a SEO, chiar si un novice o știe. Ceea ce este încă destul de necunoscut este valoarea legăturilor de iesire. Linkurile de ieșire nu sunt in mod specific un factor de clasare, dar pot afecta indirect SEO prin imbunătățirea experienței utilizatorului.

Conectarea la alte site-uri web este o modalitate excelentă de a oferi valoare utilizatorilor dvs. Link-urile ii ajută adesea pe utilizatori sa afle mai multe, sa verifice sursele si să înțeleagă mai bine cât de relevant este conținutul dvs. pentru intrebările pe care si le adresează . Acesta este motivul pentru care paginile web au nevoie atât de linkuri de intrare ( inbound links ) dar și linkuri de ieșire ( outbounds links ) , deoarece o pagină care ar atrage doar linkuri de intrare pare suspectă crawlerelor Google și este posibil să sară peste această pagină fără să o indexeze .

Continutul duplicat : de evitat!

Este foarte cunoscut faptul ca Google penalizeaza site-urile ce au un procent ridicat de conținut duplicat. Este indispesabil sa creați conținut original pentru a nu intâmpina neplăceri din partea motorului de căutare. Ca atare nu postați același conținut de mai multe ori ( am văzut pe unii care repetă același conținut de zeci de ori pe ideea că dacă se vede mai mult atrage mai multe priviri , însă asta este complet fals ) deoarece nu vă ajută cu nimic , ba dimpotrivă vă poate aduce pierderi majore din punctul de vedere al optimizării seo și al rezultatelor organice .

Dacă locuiți în Italia vedeți și centro assistenza whirlpool Milano

Ce este SEO Off Page ? 

Spre deosebire de optimizarea on-page descrisă mai sus , adică in cadrul site-ului, etapa de optimizare off-page se referă la sustinerea lui prin metode de link building si este importantă pentru ca, indiferent cat de bine este optimizat un site on-page, fara optimizare off-page, acesta nu va apărea in rezultate. Exceptie fac cazurile in care competiția este foarte slaba sau inexistenta pentru cuvintele cheie care dorim să apară în topul rezultatelor .

Optimizarea off-page este, de fapt, cea care se ocupă de obținerea unei creșteri vizibile in motoarele de căutare si presupune, mai exact, dezvoltarea unei colectii de mentiuni in Social Media sau cum se numesc de către specialiști semnale sociale , advertoriale si articole care fac trimitere, prin link-uri, catre site-ul optimizat. Existenta unei rețele de backlink-uri este deosebit de importantă deoarece ajută la intarirea autoritătii si creșterea poziției unui site in motoarele de căutare.

Vedeți oferte de produse la prețuri extraordinare pe  ExxtraShop .

In functie de site-ul tau, concurenta, obiectivele de marketing online, timpul petrecut optimizând Off Page site-ul tau va crește sau va stagna în clasamente . SEO Off Page arata Google-ului ca ai un site de calitate obtinand voturi de incredere de la alte site-uri. Daca ai o grămadă de link-uri care vin catre site-ul tău atunci motoarele de căutare își vor da seama ca ai un site de calitate care oferă valoare vizitatoriilor.

Spre deosebire de optimizarea On Page, optimizarea Off Page se referă la toate acele activități dezvoltate in afara site-ului tau. Cele mai importante sunt: link building, social media marketing, social bookmarking , blog content . Vom examina toate aceste activităti in acest sub-capitol de tutorial.

De ce este importanta optimizarea Off Page?

Motoarele de căutare se străduiesc sa ofere cele mai bune rezultate de căutare pentru ceea ce caută un utilizator. Pentru aceasta, ele iau in considerare factorii On Page si Off Page. Un site care are un conținut de calitate are șanse mai mari de a atrage link-uri de calitate de pe alte site-uri si au mai multe mentiuni pe social media.

Care sunt beneficiile optimizarii Off Page?

O strategie bună de optimizare SEO Off Page va genera următoarele beneficii pentru site-ul tău:

  • imbunătătirea pozitiei site-ului in căutarile Google
  • creștere PageRank- acesta este un sistem de calcularea a importantei site-ului tău din perspectiva Google.
  • mai multă expunere- cand site-ul tau se află in topul rezultatelor de căutare si are link-uri pe site-uri bine clasate atunci cu siguranță vei avea mai multă expunere.

CE ESTE UN BACKLINK ?

Un backlink este o referință afișată pe un site care face trimitere catre site-ul sursă, cu scopul de a-i intări acestuia din urma autoritatea. Mai concret, putem numi backlink-urile o metoda de legatură intre site-uri, ce sustine in căutari site-ul optimizat si intreg procesul de promovare online. Sau, si mai simplu, priveste backlink-urile ca pe niste voturi de incredere . Cu cat un site primește mai multe voturi din partea surselor externe, cu atat acesta capătă mai multă importanță in ochii motoarelor de căutare. Si cu cât site-ul este privit mai bine de motoarele de căutare, cu atât autoritatea si poziția sa crește .

O campanie de optimizare off-page eficienta pune accent pe cantitatea, diversitatea si calitatea backlink-urilor, prin urmare fa-te vazut in moduri cat mai diferite, fie in social media, fie pe blogul personal, fie pe site-uri de profil etc.

Backlink-urile se pot crea organic, natural, sau deliberat, prin inscrierea in directoare de articole, prin schimbul sau cumpararea de link-uri, postarea în articole de blog , colaborari etc. Desi inscrierea site-ului in directoare nu are un impact ridicat asupra ranking-ului site-ului, acestea sunt folosite mai ales pentru a crea diversitate in reteaua de backlink-uri.

Dacă aveți în plan modernizarea sau renovarea casei vedeți și rulouri exterioare alexiana și alte accesorii . 

IMPORTANTA LINK BUILDING-ULUI

In primul si in primul rand, atunci cand iti creezi reteaua de link-uri trebuie sa ai in vedere doua aspecte importante:

1. Autoritatea domeniului care iți furnizează link-ul către site-ul tău . Autoritatea acestuia este dată, la rândul sau, de profilul de link-uri pe care il are. O pagina pe un domeniu autoritar va fi mai bine vazută decat o pagină dintr-un domeniu cu mai puțină autoritate. Poti calcula acest indicator – Domain Authority (DA) – pe website-ul MOZ  sau alte site-uri care măsoară metricii și indicatorii seo .

2. Textul ancora sub care creezi link-ul. Textul ancora este acea expresie-cheie pe care dai click ca sa ajungi pe o alta pagina din site sau din afara sa. Daca vrei să optimizezi un articol cu un anumit cuvant-cheie, de exemplu, nu iți recomandăm sa creezi prea multe link-uri cu acelasi text ancoră. Google penalizează aceste tactici de optimizare agresivă. Incearcă să crești autoritatea site-ului tau prin link-uri cu sinonime ale cuvantului-cheie inițial, cuvinte-cheie long tail sau numele brandului tău in textul ancoră.

STRATEGII EFICIENTE DE LINK BUILDING

In cazul optimizării off-site, strategia cea mai potrivită de link building se configurează pe baza a doi factori importanti: tipul de afacere si concurența site-ului . In funcție de aceștia se vor stabili detalii precum: ce tip de materiale (de educare sau de informare) să folosesti si când anume , unde să le publici pentru o vizibilitate sporită, cum să le corelezi cu rețelele de socializare pentru a-ți creste notorietatea , cum să le faci cât mai interesante încât să captiveze cititorii .

Sa luăm un exemplu. Dacă ai deschis de curând un magazin online cu produse bio, cel mai bine ar fi sa începi campania de link building prin a scrie și publica materiale de awareness (educare) și branding care sa familiarizeze publicul cu numele afacerii tale , cu gama de produse oferită și calitățile produselor . Publică-le pe site-uri relevante pentru afacerea ta dar nu neaparat doar pe acestea . Ține cont de publicul căruia te adresezi . Dacă livrezi local, publică materiale despre afacerea ta pe site-uri locale, iar dacă livrezi la nivel national, fă cunoscut acest lucru publicând pe site-uri generale. Ia in calcul si media de vârsta pentru a alege cât mai bine site-urile spre care să te orientezi astfel încât materialele publicate să fie citite de cât mai mulți oameni care pot fi interesați de produsele sau serviciile tale .

Deducții logice la final 

Multe business-uri se bazeaza pe anunturile platite, pentru a obtine acele prime locuri in cautarile Google. Acest lucru ajuta la generarea conversiilor, insa prin eforturi investite in SEO costurile necesare pentru a obtine aceste conversii pot fi reduse la doar o fracțiune din costurile promovării prin anunțuri plătite. Seo jucării și jocuri .

Cu cat cuvintele cheie cautate au o concurenta mai ridicata, cu atat si anunturile platite vor deveni mai costisitoare. De asemenea, poate fi destul de dificil sa se ajunga la pozitionari de top prin strategii SEO care urmaresc cresteri organice ale pozitionarilor. O modalitate de a combate aceasta din urma dificultate se refera la utilizarea de cuvinte cheie de tip long-tail.

SEO reprezinta o modalitate mai mult decat eficienta pentru dezvoltarea brand-ului. Credibilitatea si autoritatea deținută pe o anumită nișă au parte de beneficii in urma unor poziționări bune in ierarhia căutarilor. Intr-o lume atât de competitivă, business-urile trebuie sa facă tot ceea ce pot pentru a iesi in evidenta – o poziționare cat mai bună in SERP poate face exact acest lucru, după cum spun si experții.

Serviciile SEO reprezinta o investitie ale carei efecte se fac resimtite in timp, durata extinsa a acestora fiind o caracteristică ce nu poate fi ignorată. Poziționarea bună in ierarhia căutarilor echivalează pentru orice business care activează in online cu un trafic ridicat, cu un număr de lead-uri asemenea, pentru o perioadă indelungată raportat la costuri infime pentru publicitate . Spre deosebire de anunțurile plătite, ale căror eficiența este menținută numai atât timp cat campaniile sunt active , investiția in SEO inseamnă efecte benefice resimțite pe termen mediu și lung pentru orice business.

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *